Wat is een leadcampagne?
Met een leadcampagne proberen wij voor de adverteerder zoveel mogelijk leads te verzamelen. Een lead kan bijvoorbeeld een inschrijving op een nieuwsbrief zijn, iemand die een proefrit voor een auto wilt maken of een brochure wilt aanvragen. Het is een effectieve en efficiënte manier om persoonsgegevens te verzamelen. Met deze waardevolle contactgegevens kunt u nu een dialoog aangaan met potentiële nieuwe klanten.
Landingspagina
Bij Lead Generation is het belangrijk om doelgerichte informatie te tonen aan uw bezoekers. Informatie waar zij op zoek naar zijn. Daarom wordt vaak buiten de eigen website een landingspagina ontwikkeld. Een landingspagina kan bestaan uit 1 of meerdere pagina’s. Deze is geheel gericht op het doel van de leadcampagne waardoor bezoekers van uw website niet afgeleid worden van andere informatie. Een ander voordeel is dat er heel gericht geadverteerd kan worden waardoor de kosten voor een Adwords campagne lager zijn. We bereiken alleen mensen die geïnteresseerd zijn in uw product of dienst waardoor de kans is dat zij actie ondernemen groter is.
Google Adwords, Display advertising of socia media advertising
Met een beperkt advertentiebudget regionaal of landelijk adverteren? Het kan met Google Adwords, Google Display of met een facebook advertentie. Met een maandelijks budget zorgen wij ervoor dat uw advertenties gezien worden in Google en dat u leads krijgt.
Gestroomlijnde campagne
-Banner/adwords/emails moeten aansluiten met de uitingen en aanbieding in de landingspagina.
Grafisch Design
-Herkenbaar en betrouwbaar uitzien
Voor wie
-Automotive
-Huisvesting
Voor wie is dit interressant?
Eigenlijk voor ieder bedrijf die leads en daarmee sales wilt binnenhalen.
- Autodealers
Proefrit aanvragen, taxatiewaarde inruilauto, brochure aanvraag, offerte aanvraag - Energiebedrijven
Overstap, expats, nieuwe aanvragen - Hypotheken
Overstap, nieuwe aanvraag